| juni 2023 |
Elk bouwbedrijf is anders, en heeft specifieke werkwijzen. Omdat we al meer dan 20 jaar met bouwprofessionals samenwerken, weten we als geen ander dat elke euro en minuut niet gewerkt meetelt. We bieden dan ook de benodigde functionaliteiten aan in een op jouw maat gemaakte oplossing. Samen bespreken we wat jouw bedrijf nodig heeft, en wat jouw toekomstvisie is. Zo kunnen we een systeem voorstellen dat gemakkelijk uit te breiden is met extra functies en integraties.
“Optimaliseer de inzetbaarheid van je wagenpark”
1) Live tracking 24/7 van je bedrijfswagens, bestelwagens en vrachtwagens
2) Digitale tachograaf-download vanop afstand voor je vrachtwagens
3) Identificatie van bestuurder en passagiers via badge
“Weet altijd wie waar welk materieel in gebruik heeft”
1) Lokaliseer je tools en machines op de verschillende werven in uitvoering
2) Beveilig kostbaar materieel op de werf en in werfvoertuigen
3) Registreer en download vanop afstand de machine-draaiuren voor een correcte nacalculatie
“Geen manuele werkbonnen meer”
1) AanwezigheidsregistratieCheckinatwork via het voertuig, prikklok of tourniquet-koppeling
2) Prestatieregistratie vangewerkte uren
3) Mobiliteitsregistratieverplaatsingen thuis-bedrijf-werf
Ben je verantwoordelijk voor een grote werf? All-Connects heeft volgens geïnformeerde bronnen het beste prikkloksysteem op de markt momenteel. En we zijn de enige leverancier die de koppeling met tourniquet aanbiedt!
Werk je samen met, of en je architect, onderaannemer, werfleider, zelfstandige? Verlies geen kostbare tijd en gebruik deze smart app voor je officiële aanwezigheidsregistratie op een bouwwerf. Bij aankomst op de werf, scan je de QR en meld je aan in de app. Simpel, Snel, Safe!
Krijg grip op de prestaties en mobiliteit van alle mobiele medewerkers met deze handige tijdregistratie-app. De verzamelde data zijn beschikbaar voor je administratie en HR om snel een correct een nacalculatie en mobiliteitsberekening te doen.
Waarom je vandaag al zou moeten starten met onze digitale oplossing? Lees over de voordelen en vraag ons het gebruiksgemak te demonstreren. Weet ook dat we voor elk bedrijf, klein of groot, een gepast startplan opstellen zodat je in een mum van tijd aan de slag kan om je dagelijkse logistiek te stroomlijnen.
Net zoals jij een vakman bent in jouw sector, kennen wij onze business door en door. Dankzij een klein, flexibel team kunnen we snel schakelen om jouw bedrijfsmiddelen in no time te connecteren.
Onze PC dashboards en smartphone apps zijn uitvoerig getest door gebruikers. Een duidelijke navigatie met max. gebruiksgemak zorgt ervoor dat je geen tijd verliest met een langdurige opleiding van werknemers.
We activeren wat jij nu nodig hebt, niet meer en niet minder. Verandert dat in de toekomst en wil je meer of minder functies gebruiken? Geen probleem!
Deze bouwondernemingen hebben we op weg geholpen met de digitalisering van hun bedrijfsactiviteiten. De operationele kracht en financiële return on investment hebben zij dus in de praktijk ondervonden. Wil je weten wat hun ervaringen zijn? We vertellen je het graag in een kort kennismakinggesprek. Vraag deskundige hulp
Heb je nog vragen na het lezen van deze blog en wat werkt voor jouw specifieke bedrijfssituatie? Contacteer ons dan direct via telefoon 03 289 55 35 of klik hier voor meer informatie.
ps. Heb je onze andere blogs voor de bouw al gelezen?
Ben je na het lezen van deze blog nieuwsgierig geworden naar welke tracking en digitale oplossingen All-Connects aanbiedt? Stel ons je vraag en we beantwoorden je zo snel mogelijk.